Deceuninck Group, popredný výrobca okenných profilov a stavebných riešení, dnes oznamuje strategické rozhodnutie zlúčiť svoje značky výrobkov Inoutic a Deceuninck pod jednu globálnu značku Deceuninck. Týmto rozhodnutím tak začína rebranding značky Inoutic vo všetkých šestnástich krajinách strednej a východnej Európy, v ktorých je značka zastúpená. Proces rebrandingu začne v týchto dňoch a bude ukončený do stavebného veľtrhu Fensterbau Frontale v roku 2020.
Francis Van Eeckhout, generálny riaditeľ skupiny Deceuninck Group, vysvetľuje toto strategické rozhodnutie: „Naším cieľom je vytvoriť jednu silnú globálnu značku, ktorá prispeje k rastu a bude naďalej posilňovať našu vedúcu pozíciu na slovenskom trhu, v Európe a na celom svete. Týmto rozhodnutím sa urýchli inovácia a vývoj nových výrobkov v rámci Európy, odlíšime sa od konkurencie a poskytneme našim obchodným partnerom výhody, ktoré pomôžu aj ich podnikaniu.“
Rebranding značky tiež v maximálnej miere zefektívni investície do marketingu, napr. hlavného sponzorstva cyklistického tímu Deceuninck – Quick-Step Team, ktoré zvýšia povedomie o značke Deceuninck a podporia nielen vlastné podnikanie spoločnosti, ale tiež biznis viac ako 4000 zákazníkov Deceuninck vo viac ako 90 krajinách.
Vďaka tomuto kroku môže spoločnosť Deceuninck ďalej investovať do inovatívnych ekologických riešení. Ponuka inovácií, ako je Linktrusion (technológia založená na využití sklenených vlákien poskytujúca najlepšiu izoláciu vo svojej triede), Decoroc (technológia úpravy povrchu, ktorá prinesie bezkonkurenčnú ponuku farieb) alebo patentovaný systém predokenných roliet PROtex 2.0, sa tak otvorí všetkým zákazníkom po celej Európe.
„Nový prístup už priniesol prvé výsledky – ocenenie za dizajn pre náš okenný profilový systém Elegante, ktorý bol vyvinutý predovšetkým pre nemecký trh a teraz sa, vďaka stratégii jednej značky, bude v roku 2019 zavádzať tiež v ostatných európskych krajinách. Pokračovať budeme aj vo vývoji ďalšieho profilového systému novej generácie, ktorý bude predstavený v marci 2020 na veľtrhu Fensterbau Frontale,“ komentuje Victoria Hemelaer, marketingová riaditeľka spoločnosti Deceuninck.