Spoločnosť TONDACH SLOVENSKO s. r.o. oslávila vlani okrúhlych 20 rokov na slovenskom trhu. Všeobecne známa značka si svoju reputáciu vybudovala kvalitnými škridlami z pálenej hliny, ktoré sú v segmente považované za absolútnu špičku. Rok 2018 ale Tondach začína s výraznými zmenami vo svojej marketingovej komunikácii. Okrem nového loga a webu sa produkty rozdelia, na základe vzhľadu a účelu, do piatich skupín – clusterov.

TONDACH SLOVENSKO aktuálne podniká kľúčové kroky v integrácii do nadnárodného koncernu Wienerberger. Najvýraznejšou je nové logo, ktoré sa typovo zosúladilo s ostatnými značkami v portfóliu spoločnosti Wienerberger. „Nové logo Tondach je produktové logo koncernu Wienerberger s charakteristickým plamienkom, medzi ktoré patria aj logá Terca, Porotherm a Argeton.“ vysvetľuje Vladimír Šablica, konateľ TONDACH SLOVENSKO. „Chceme tak spotrebiteľom dať jasne najavo, že dokážeme ponúknuť komplexné riešenie pre stavbu domu, nakoľko máme v portfóliu riešenia pre steny, strechy aj fasády,“ dodáva Vladimír Šablica. Zmenu identity má dopĺňať aj, v súčasnosti už aktuálny, claim „Riešenie pre strechu.“  

 

tondach

Nové logo značky Tondach

 

Proces rebrandingu spoločnosť odštartovala ešte v decembri 2017 a bude trvať približne do marca 2018, pričom počas tohto obdobia sa postupne bude meniť na všetkých nosičoch a firemných materiáloch staré logo za nové. Webové stránky tondach.sk sú už v súčasnosti presmerované na www.wienerberger.sk.

 „Samotná integrácia v praxi znamená, že pálená strešná krytina Tondach bude prezentovaná na rovnakej úrovni a s rovnakým dôrazom, ako značka murovacieho systému Porotherm. Legislatívne ale zatiaľ zostáva spoločnosť TONDACH SLOVENSKO, s.r.o. naďalej samostatným právnym subjektom,“ zdôrazňuje Vladimír Šablica.

 

claim

Vizuál rebrandingovej kampane

Nové rozdelenie produktov

Tondach má v súčasnosti v portfóliu viac než 200 typov keramických škridiel. Orientáciu v ponuke má potenciálnym zákazníkom uľahčiť nové rozdelenie škridiel na základe ich tvaru, vlastností a použitia. Značka predstavila spolu 5 skupín – Clusterov: Univerzálne, Moderné, Mediteránske, Exkluzívne a Historické krytiny. Každá skupina má jasne stanovenú definíciu a zákazník sa tak má možnosť jednoduchšie a prehľadnejšie orientovať.

Zákazníci aj obchodní partneri budú postupne do konca februára 2018 informovaní o uvedených zmenách prostredníctvom špeciálnej marketingovej kampane. Na nový štýl marketingovej komunikácie neprechádza značka Tondach len na Slovensku, ale v rámci celého koncernu Wienerberger.