Ku strategickému spojeniu dvoch firiem SLOVARM a. s. a SLOVPLAST Myjava a. s. dôjde v januári 2020, a tak majú pred sebou obe firmy rok plný zmien a nových vízií. Na trhu zostanú pôsobiť pod jednou značkou SLOVARM, a. s. s cieľom vytvoriť modernú, efektívnu a prosperujúcu spoločnosť so spokojnými zákazníkmi a zamestnancami.
Obe spoločnosti majú v Myjave dlhodobú tradíciu výroby armatúr, ku ktorej sa hrdo hlásia. Vo vzájomnom spojení výrobných procesov a zlúčení portfólia vidia mnohé výhody orientované na obchodných partnerov, ale aj zamestnancov. Bližšie opisuje situáciu generálny riaditeľ Radovan Pobočík: „Budeme vyrábať 80 % pôvodného sortimentu bývalej Slovenskej armatúrky Myjava, pričom zo sortimentu vyradíme výrobky, ktoré už sú zastarané a trh ich už nevyžaduje. Zároveň zavádzame nové, moderné aj dizajnové výrobky, ktoré sú naopak na trhu žiadané. Vo výrobe týchto výrobkov budeme dbať na rentabilitu a profitabilitu jednotlivých procesov výroby, aby sme zabezpečili konkurencieschopnú cenu výrobkov na trhu. Tieto ciele dosiahneme dôsledným dodržovaním technologických postupov, dôsledným využívaním pracovného času a samozrejme investovaním do moderných technológii, ktoré zásadným spôsobom zvýšia produktivitu práce.“
V oboch spoločnostiach, ktoré sú od seba vzdialené iba niekoľko metrov, už prebiehajú viaceré organizačné a logistické zmeny. Práve nimi sa spoločnosť snaží dosiahnuť efektívne usporiadanie jednotlivých technológií a skrátenie logistických trás v procese výroby. Pokračuje generálny riaditeľ Radovan Pobočík: „V priebehu nasledujúceho obdobia vybudujeme spoločný expedičný sklad pre obe spoločnosti. Tento krok nám pomôže pretaviť nemalé investície do kvalitných služieb pre našich obchodných partnerov, a tým dosiahnuť ich maximálnu spokojnosť, čo je jedným z našich hlavných cieľov.“
Zmeny samozrejme nastávajú aj v personálnej štruktúre. Zlučovanie jednotlivých oddelení má za cieľ vybudovať dobre fungujúce tímy profesionálov na vysokej odbornej úrovni, ktorých úlohou je prinášať inovatívne riešenia. „Všetky tieto zmeny si vyžadujú od každého zamestnanca maximálnu koncentráciu a výkon, čoho výsledkom je spokojný zákazník a užívateľ našich výrobkov,“ hovorí generálny riaditeľ.